zaterdag 2 juni 2012

Kabouters gesignaleerd

Hihi, hij is klaar het was een zeer leuk werkje. Een Duits patroon maar dat viel heel hard mee. Waarschijnlijk de ervaring die me er door heeft geloodst. Hopelijk gaat hij me ook een beetje helpen in de toekomst.
Kijk hem eens genieten in het zonnetje met de zonnebril van Yasmina op zijn neus.
Hij heeft mijn haaknaalden, schaartje en rol metertje al bij de hand.
Alleen heb ik zijn oortjes iets te laag gezet, zag het pas toen ik zijn handjes erop zette. Maar ik ga er vast nog meer maken denk dat ze ook leuk op een bureau staan met balpennen in de aanval.
Nu nog een leesbril erbij voor als het eens borduren wordt, hihi. Leuk hé.
Heb hem maar uit de tuin geplukt voordat hij met de andere kabouters gaat spelen die mijn tuin steeds overhoop halen. En hem op zijn vaste stek gezet. Onder de nieuwe lampenkap. Gekocht bij ikea. Ook leuk hé. Mijn hoekje is daar bijna klaar. Alleen ben ik nog aan het borduren aan het tafellakentje dat er onder moet komen.

Veel kaboutergroetjes, Zohra

4 opmerkingen: