zaterdag 9 juni 2012

Einde schooljaar nabij.

Ja de laatste maand van het jaar is weeral ingetreden. Hier wordt er dan naar jaarlijkse gewoonte iets leuks voor de juf of meester afgegeven om te bedanken voor het leuke schooljaar. Naila zit in de kleuterschool in de Jip en Jannekes klas. En ik had nog een patroontje liggen, dus deze week maar aan de slag gegaan. Zwart en wit had ik ook nog liggen.


Ze waren leuk om te maken en het ging ook redelijk snel maar omdat het iets dikkere wol was haakte het ook wel iets stroever. Je krijgt het wel moeilijk op de foto hé dat zwart wit. Wilde het eerst in de tuin proberen maar dat ging helemaal niet.
Gelukkig hoef ik het voor Yasmina en Siham niet meer te doen. In het middelbaar wordt dit niet meer gedaan en in het zesde leerjaar willen ze toch liever iets zelf maken. En bij Malek zit er ook nog een creatieve mama en die maakt steeds een collage van foto's. Ook wel leuk.
Nu voor de Jip en Jannekes klas gaan we ook nog leuke foto's verzamelen en de kids een leuke tekening voor de juf maken en dan samen in een Jip en Janneke koffertje dat we nog gaan zoeken bij Hema. Dan zal de juf wel tevree zijn hopen we.

Nog een fijn weekend
Zohra

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en origineel cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk!!
    Jammer dat je ze weg moet geven...
    En Hema heeft veel van Jip en Janneke, dus misschien kan je daar een koffertje vinden.
    Anders gewoon ergens anders een koffertje kopen en versieren met ,uitgeprinte, plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk. Weet je nog waar je het patroontje gekocht hebt? Ik ben naar zoiets op zoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk jip en janneke
    wie heeft een patroon voor mij?
    het liefst gratis.
    groeten nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi

    weet jij mss waar ik patroon van jip en janneke kan vinden. mijn dochter zit nu in de jip en jannekes klas

    groetjes

    heidi

    BeantwoordenVerwijderen