zondag 24 juni 2012

Wou deze week eens iets anders doen en heb me dan maar eens bezig gehouden met een oud pakketje dat hier nog lag. Zou handig zijn als ik zo al die pakketjes dan eens zou afkrijgen, hihi. Maar dochter Siham was blij met haar gsm- hoesje.
het is wel lief ook hé.
Voor Sarah de pop van Naila heb ik deze week een outfit gemaakt ik dacht nu ik de microbe van de naai machine beet heb gaan we nog eens iets anders proberen, hmm.
Het ziet er wel leuk uit en vooral het is volledig gerecycleerd uit oude hemdjes, die toch niet meer gedragen werden. Maar alleen heeft het jurkje gee mouwtjes gekregen, hihi, ik was veel te enthousiast achter mijn machientje en wilde dus als laatste de mouwtjes doen, gesakkert dat ik heb, dorie en ik wilde het NIET MEER los maken. Daarom maar een leuk bandje als afwerking inplaats van een mouwtje. Gelukkig vind Naila het wel oke, oefffff!!!!!!
Vooral de sloefkes vind ik geweldig zo kan ik er nog duizend maken uit vilt.
Ik heb deze weel ook nog gehaakt voor een vriendinnetje van Siham, voor haar verjaardag.
Twee poesjes die ik met een knippertje aan elkaar heb gehangen zodat ze er ook appart iets mee kan doen. Ze zijn best snoezig.
Verder was het hier in Dessel dit weekend graspop, en ik zal blij zijn dat dit weer voorbij is zodat alles terug zijn normale gangetje kan gaan en we eindelijk terug deftig kunnen slapen, hmmmm.

6 opmerkingen:

  1. Zo, jij bent weer druk in de weer geweest met als resultaat tevreden dochters, een tevreden pop en een vriendinnetje tevreden, wat wil een mens nog meer? Het ziet er ook wel allemaal erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het één is nog leuker dan het anders, super gemaakt.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke dingetjes heb je weer gemaakt!
    En zo mooi allemaal.
    Dat hoesje lijkt heel erg op eentje die ik zelf heb gemaakt maar dan heb ik een rose.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat GSM zakje is superlief! En de mouwtjes heb je goed opgelost, helemaal niet te zien dat er mouwtjes in zouden moeten. Maar de poesjes vind ik het allrtofst! Wat een leuk stel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben jij creatief geweest zeg! Ik vond het vroeger ook altijd zo leuk om poppenkleren te maken...
    Geniet van je maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieverd, neem een kijkje op mijn blog ...naske

    BeantwoordenVerwijderen