zaterdag 26 mei 2012

eindelijk Zomer

Zalig toch, eindelijk kunnen we in de tuin vertroefen. We hebben een zalige grote tuin en de kids hebben de hele dag buiten gezeten. Ik ook hoor, met mijn haaknaalden in de aanslag, en daardoor ben ik al een flink stuk opgeschoten met mijn kabouter. mijn stoel verhuisde ik samen met de schaduw verder, want een zonneklopper ben ik niet.
Verder heb ik deze week eindelijk nog een geboortecadeautje kunnen afgeven en kan ik het jullie eindelijk laten zien. Het was een jongen, Tibe werdt de naam en voor hem maakte ik dit speeltje.
Verder maakte ik ook nog enkele sleutelhangers.


Nu ga ik terug een beetje buiten profiteren van het goede weer. Ik wens jullie allen ook een leuk en gezellig weekend.
Liefs Zohra




5 opmerkingen:

  1. Oooh, wat een leuk cadeautje heb je gemaakt! De baby zal er zeker veel plezier aan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he, dat weer!
    Je hebt het goed voor elkaar, lekker buiten haken.
    Hier is het er echt te warm voor, maar binnen kan het prima.
    Je hebt erg leuke cadeautjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk de stapelslak! Die zal voor heel wat fijne speeluurtjes zorgen.

    Ook de sleutelhangers zijn erg leuk geworden.
    Heerlijk hè, dat weer. Geniet er nog maar lekker van zolang het kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow impressive , come and share some love at i-reminsices

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke cadeautjes heb je gemaakt. Inderdaad lekker in de schaduw zitten... enneh... voetjes in het zwembadje, zálig!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen