maandag 26 september 2011

weekend

Wat een weekend zeg, sorry had effe geen tijd om hier een berichtje achter te laten. Heb geprofiteerd van het mooie weer, gaan we nu echt nog een leuke nazomer krijgen, jipie. Een beetje in de tuin gewerkt, heggen snoeien, onkruid weg doen, de tuin een beetje klaar maken voor de winter. Best vermoeiend maar met een beetje zon kan het best leuk worden. Nu wel verdomd stijf. Maarja.

Ook een beetje slecht nieuws moeten verwerken en ik moet zeggen het komt hard aan. Een vriendinnetje van mijn dochter Yasmina heeft haar heup gebroken door van haar paard te vallen. Nu hebben ze bouten bevestigd in haar groeischijven waardoor ze waarschijnlijk niet meer zal groeien. Gelukkig is het voor een 12 jarige meid best al een groot meisje, zelfs groter dan ik, maar toch.
Twee weken niet naar school en ze is juist gestart in het middelbaar. Daarna nog tot 6 weken revalideren en daarna nog één groot vraagteken. We zullen haar maar afentoe eens gaan opfleuren.

Nu voor de vaste volgers van mijn blog, DE SOKKEN ZIJN AF !!!!!!
Pfff wat een rot werkje seg, is met dit punniksetje gemaakt, aangezien ik niet met vier breipriemen over weg kan dacht ik van laat me dit eens proberen.
Dat koste eigenlijk al redelijk veel centen, dan nog speciale sokkenwol die elastisch is, was ook niet zo goedkoop. Dan enkele weken zitten prossen. Het is omdat het allemaal zoveel koste dat ik het uiteindelijk heb afgemaakt anders had ik dit zeker niet gedaan. Want het is echt saai dat werkje. Ze lijken ook nergens op maar ZE PASSEN WEL.
Hier mijn eerste paar sokken. Tadaaaaaa.
Gelukkig was mijn man er wel mee kontent. Maar of er ooit nog een tweede paar sokken komt das wel een heel groot ??????????

3 opmerkingen:

  1. Beterschap voor dat vriendinnetje. Dat lijkt me heel heftig nieuws.

    Enne, ik vind het dapper dat je dat hebt afgemaakt. Ik durf daar niet eens aan te beginnen met zo'n rondbrei-ding. Net punniken, maar dan keer tien. Pffff.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap dat je ze toch hebt gemaakt!
    En ze zien er nog best goed uit ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!
    Ik heb dat zien staan in de Veritas, maar ik vond de prijs ook wel wat aan de hoge kant.
    Goed dat ik het toch niet gekocht heb dan ;)
    Groetjes, Nastasja

    BeantwoordenVerwijderen