zaterdag 10 september 2011

Vogeltjes mobiel

Pfff, deze week was niet zo'n creatieve week. Veel infoavonden op school, waar ik dan zit te luisteren naar wat mijn kids allemaal moeten kennen allemaal wel heel intressant maar heb de uitleg van het derde leerjaar al 2X gehad en van het zesde 1X, en die van de tweede kleuteklas beluisterde ik nu voor de vierde maal. Maar we doen het maar uit intresse zeker. Maar die avonden denk ik ook dikwijls van hmm, ik had dit of dat best kunnen afwerken deze avond. Binnenkort krijg de uitleg van Yasmina van het eerste middelbaar en die mag ik wel niet missen en moet ik wel aandachtig luisteren want dit maken we maar voor de eerste keer mee.
Daarna twee dagen geveld geweest door migraine, weer helemaal plat gelegen echt erg. Ik hoop nu eindelijk toch eens te weten te komen van waar deze tolkens komt, want is niet leuk en ook niet voor het gezin. Maar we blijven zoeken.
Wat heb ik dan toch nog af gekregen deze week een vogeltjes mobiel uit "kraamcadeautjes haken", was er al een tijdje mee bezig maar de afwerking was een echt pruts werkje en daar hou ik niet zo veel van. Maar hij is wel geslaagd.


Ook kreeg ik van mijn dochter de opdracht om nog een vogelsleutelhanger te maken voor haar vriendinnetje op school, zij vond die zo leuk en wilde er ook één dus vandaag effe vlug afgewerkt en deze is een roze geworden.

En nu eens kijken wat we deze week gaan afmaken, want heb hier nog wel enkele ideeen in mijn hoofd, maar de tijd ontbreekt.

1 opmerking: