dinsdag 20 september 2011

uitslag give-away

Eindelijk is het 20 oktober en moet de uitslag van de give-away bekend gemaakt worden. Vind het zelf ook wel spannend. Kreeg vele reacties maar ook enkele die het boekje al hadden. Ook zag ik mijn volgers stijgen van 34 naar 46, leuk hé. Daarom staat mijn besluit vast bij 50 volgers ga ik een nieuwe give-away houden maar dit maal iets met wat ik zelf gemaakt heb.
Nu wilde ik mijn jongste dochter het nummertje laten trekken met haar onschuldige hand, maar mijn man moest juist deze week een week van huis voor zijn werk. En dan loopt hier niet alles op het juiste ritme om niet te zeggen soms ook wel eens in het honderd, hihi. Wilde ik gisteren avond haar onschuldige hand fotograferen, was mijn prutske al op de zetel in slaap gevallen, dorie. Haar maar vlug naar bed gebracht. Nieuwe poging deze morgen, oeps te weinig tijd. Ai nu kinderen op school en geen onschuldige hand meer in de buurt. Hoe ga ik dat oplossen.
Alle namen op een lijstje zetten en een nummertje geven, ik heb toch negen namen verzameld die mee wilde doen, jipie.
Daarna mijn mama gebeld en ze moest me een nummertje geven van 1 tot 9, wat haar zomaar te binnen schoot en ze zei het getal 5.
En de winnaar is geworden MAAR NIET VAN GRIJS

Hopelijk heeft de rest bij 50 volgers meer geluk, ga al eens brainstormen wat ik ga maken.
Maar niet van grijs wil je mij je gevens doorturen dan kan ik je leuke boekje versturen.

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd "maar nietvangrijs" :)

    En owh owh, dat viel niet mee om een "onschuldige hand" te vinden, wat een gedoe haha...maar het is je dan toch gelukt met hulp van mams :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is vandaag op de post gegaan dus je kan postvatten bij de brievenbus, veel haakplezier.

    BeantwoordenVerwijderen