zaterdag 15 december 2012

tweede tenue

Zo Naila heeft haar tweede tenue gekregen, ze was eerst niet zo enthousiast over die paddestoelen maar nu het klaar is vindt ze het wel geweldig.
Dit maal een klokrok.
Almaar goed dat ze zo mager is anders had het mis gelopen, Had de stof al geknipt en was al volop aan het stikken toen ik erachter kwam dat ik eigenlijk een modelletje had gekozen met rits, oei ik wilde weer een elastiek gebruiken. Dus elastiek alleen vanachter gebruikt, en nu past het net over haar poepje, maar hij zit geweldig.
Op een gekocht pulletje een paddestoeltje genaaid en zo zijn we beide weer blij met deze nieuwe creatie, en misschien moet ik een volgende keer eens een rits proberen.
Ook heeft haar poppetje haar gekregen, al zeg ik het zeklf het is een hele bos haar geworden.
En ook is er al een eerste tenue klaar
En onder de examens heeb we ook een nieuw receptje van cupcakes uitgeprobeert.
Ze waren vlugger op dan dat ze gemaakt waren dus die vielen goed in de smaak en zullen dus nog dikwijls gemaakt worden.
Fijn weekend en een creatief weekend
Liefs Zohra



2 opmerkingen: