woensdag 19 december 2012

Petit Fours en borduurtjes

Wilde deze week eens iets helemaal anders en hed net het nieuwe tijdschrift van Mollie makes de nederlandse versie gekocht en daar stonden deze leuke borduurtjes in maar spijtig genoeg niet het patroontje. Dorrie maar niet getreurd effe een ruitjes papier erbij en aan de slag. En heb er al twee klaar nog eentje te doen.
En dan nog leuke kadertjes erbij zoeken, ik vindt ze alvast geweldig.
Ook heb ik weer enkele petit fours klaar nog eentje te gaan en dan ben ik bij gebeent.
Mijn favoriet is het mandarijnen gebakje
En dit was de echte cupcake die we deze week maakten een vlindertje, maar de vorige vonden de kids lekkerder. Terwijl ik zoiets had van het zelfde recept alleen een andere kleurtstof gebruikt maar oke.
Nog een fijne week voor iedereen

1 opmerking:

  1. Hihi, dat heb ik ook meer dan eens meegemaakt, een iets ander kleurtje en de smaak was dan ook heel anders, volgens de kinderen. Lief borduurwerkje!

    Groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen