zaterdag 24 november 2012

nieuwe outfit

Vandaag heb ik het naaimachien nog eens van onder het stof vandaan gehaald en Naila heeft een nieuwe outfit. Een basis t-shirt van Hema op gepimpt, moest eigenlijk eentje met lange mouwen zijn, heb me miskocht, hmmm. Maar met iets eronder lukt het wel hé.

En na een douche moesten ze natuurlijk al ineens gepast worden en ze werden goedgekeurt.
Dit is een couponnetje dat ik heel goedkoop kon kopen en de achterkant is een oude jeans van mezelf die aan het versluiten was, de beste stukken er gewoon uitgehaalt. Ze was zelfs zo blij dat er een dansje afkon.
De kleurwol die ik vorige keer liet zien is ondertussen terug uitgetrokken en heb er al een sjaal van gemaakt. Wat er met de rest gemaakt gaat worden weet ik zo nog niet misschien een trui voor Naila.
Is een patroontje dat ik al heel lang heb liggen en nu heb ik hem toch gemaakt.

Een fijn weekend voor iedereen
Liefs Zohra


3 opmerkingen:

  1. Wat staat de outfit je dochter super schattig! Maar ja, het is ook wel een heel mooi dametje :-)
    Mooie sjaal heb je gemaakt, ik ben benieuwd naar de eventuele trui voor je dochter. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het staat haar prachtig! En wauw wat een mooie sjaal, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat je dochter beeldig met haar nieuwe outfit! En je sjaal is prachtig met die bloemen erop.

    BeantwoordenVerwijderen