zaterdag 3 december 2011

Swap potholders

Wat een triestige dag vandaag, geen weer om buiten te komen zullen we maar zeggen. Maar zoon lief moest toch gaan voetballen en spijtig genoeg verloren, met één puntje maar. Ik ben niet mee gaan supporteren dat laat ik over aan de papa en zeker met dit weer. Naila moest eigenlijk naar de dansles maar omdat papa met de auto was en we zelf met de fiets moesten zijn we maar gezellig thuis gebleven.
Mijn verlanglijstje een beetje bijgewerkt, to-dooolijst klinkt een beetje naar niet, verlanglijstje is leuker, hihi.
1. Bruidstaart, bijna klaar, maar laat hem pas zien na 15 december
2. Handschoenen, wat een priegelwerk, het zijn trouwens al wanten geworden maar verhaal volgt nog
3.muts en sjaal Yasmina
4. Ikki, poes
5. vest met poes voor Naila
6. Nog meer handschoenen
verder mijn plaid en mijn stoel die opgelapt moet worden maar die zijn toch nog niet zo voor direct.
Zozo dat lijstje is weeral helemaal anders dan vorige maand, hoe kan dat nu. Ben ik zo wispelturig.

Wat heb ik afgewerkt deze week. Mijn swap
hier doe ik regelmatig mee aan een swap http://www.amigurumi-en-haakforum.nl/index.php
Ik ben er redelijk verslaafd aan zou ik zeggen. De opdracht deze keer, drie potholders haken en mijn swap partner, Missy, had als enigste vereisten oranje als blikvanger. En dit is mijn creatie geworden
Ik vind ze zelf wel heel geslaagd en wilde ze voor mezelf al maken. maar misschien beter effe wachten op wat voor leuks ik toegestuurd zal krijgen. Da's altijd zo spannend aan al dat swappen. Zal het in smaak vallen bij mijn partner, jaaa hoor ze heeft laten weten dat ze deze leuk vind en ook totaal haar smaak. Mijn missie geslaagd.
Nu effe een foto voor Ieke moest je toevallig komen lezen, hihi. De foto van BB haar toestand.
Een arm die half is afgescheurd.
Voor de rest allemaal nog een prettig weekend toe gewenst.
Liefs Zohra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten