maandag 28 januari 2013

uiltje

Eindelijk is het zover, het uiltje van een oudere Anna is eindelijk aan de beurt gekomen. Ik vindt de patroontjes die er in staan niet altijd even makkelijk. Dit was een haakwerk aan een tekening die je kan vergelijken met een borduurwerkje, nu kleurtjes in haken heb ik nog nooit gedaan dus dat is me ook niet gelukt. Maar de reliefsteek in het lijfje is me wel gelukt, gelukkig. Hij lijkt me een beetje retro.
En Naila heeft hem al in carnaval stemming gebracht dus ook een foto waardig
Ook mijn borduurwerkje van deze week is klaar geraakt dus verder met stuk 4
Nog een fijne week en gelukkig een beetje warmer dan de verleden week, hier nog énen zieke dus hopelijk verdwijnt de griep hier binnenkort ook Liefs Zohra

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk uiltje met mooie vleugels!
    Ook het borduurwerk wordt mooi.
    Heel veel beterschap voor de zieke(n)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Zohra! Leuk uiltje en vrolijke kleurtjes heb je gebruikt!
    Borduren staat ook nog op mijn verlanglijstje, mooi werkje. Wat ga je maken?
    Veel beterschap voor de zieke en nog een fijne week. Hier hangt de lente in de lucht, heerlijk! Dus het wordt ook vast warmer bij jullie!
    Liefs TT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig uiltje! En met dat masker op, is hij helemaal klaar voor karnaval!

    BeantwoordenVerwijderen