donderdag 17 januari 2013

Een borduurtje

Ik wens jullie alvast veel plezier in de sneeuw, ik houd er niet zo van maar vindt het wel heel leuk om achter de raam te zitten met een borduurtje. En deze heb ik deze week gemaakt. Hij is nog niet klaar hoor, maar elke vrijdag kan ik het volgende stukje downloaden dus elke week weer eens iets leuks om naar uit te kijken.
Ik heb een grijze linnen achtergrond gebruikt, en twwe kleurtjes om te borduren, een zalmroze en een jeansblauw. Het wordt uiteindelijk als alles klaar is een tasje. Mijn tweede deel is bijna klaar dus kijk ik alvast uit naar vrijdag, hier vindt je het patroontje http://merklapperie.blogspot.be/2012/12/binnenkort-een-cadeautje-voor-iedereen.html zo zijn we nog met een wekelijkse uitdaging bezig bij grietje karwietje met de petit fours daar moet ik dringend ook eens terug werk van maken. Mijn tweede bambi is ook klaar deze keer in de kleurtjes groen en turquasblauw
Weer een schatje maar toch is er ergens iets mis gelopen en ik kan echt niet vinden waar, het nadeel van dat je een patroon twee keer na elkaar maakt je gaat er dan veel te vlug van uit dat het juist is wat je leest en bent dan niet meer zo allert Ik ga eens verder kijken bij jullie blogs en daarna lekker verder borduren als mijn erwtensoep op het vuur staat Veel liefs Zohra

1 opmerking:

  1. Ooohhh, jij doet ook mee met het lapje van Jeanny! Heel leuk. Ik heb lang getwijfeld, maar toch niet gedaan. Ik heb al niet zo veel tijd en er liggen nog genoeg werkjes aan mijn mouw te trekken. Maar ik vind het wel leuk om ze op allerlei blogs te zien verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen