zaterdag 7 juli 2012

vakantie

Yes de vakantie is aan gebroken. Op vorige post was er iemand die het bijna juist rade. Wat mijn borduurwerkje ging worden, tadaaaaaa. Een barbie huisje wel te verstaan de living. Ik ben maar aan het borduren en borduren aan mijn zetel en kijk hoever ik nog maar staa.

Het begint al een beetje vorm te krijge, maar er is nog flink wat werk aan. En heb ondrtussen de bureau helemaal afgeschuurt die staat te wachten op een likje verf. Zal ik volgende keer foto's van tonen. Maar heb daar weer een pijnlijke elleboog aan overgehouden. Ken je dat het laatste stukje dat niet wil lukken precies of op dat stuk super veel boenwas zat amaai dat was afzien. Maar dat verhaal volgt volgende keer eerst mijn arm een beetje laten rusten. Maar dat staat eigenlijk weer niet in mijn woordenboek. Maar zal het toch maar proberen.
Maar ondertussen heeft Siham ook al flink geborduurt en dat heb ik al wel in elkaar kunnen zetten en dat lijkt super leuk hopelijk valt mijn zetel ook zo mee.
Dit is de tevee en de boxen en al drie kussentjes die op de zetel komen te liggen. Het wordt wel een beetje retro hé, want een flatscreentevee dat patroontje hadden we niet, hihi. Maar dat heeft ze wel knap gedaan.
Ondertussen hebben we vandaag eindelijk een nieuw zwembad gekocht, hmmmm en nu maar hopen dat het goed weer blijft want na veel puffen loopt het nu wel vol water. Thuis gekomen bleek onze elektrice pomp in Marokko te liggen ja daar hebben we er hier weinig aan en papa was alweer vertrokken ook de buren niet thuis da's dus balen. Want ze willen wel eindelijk kunnen zwemmen. Dan maar met de hand, hihi, gepompt dat ze hebben ieder om beurt, teamwerk.


En nu maar wachten tot het gevult is want ze willen er natuurlijk morgen in die beseffen alleen niet hoe koud dat water is, ze zullen nogal kressen.

En maar wachten zie je dat hij lichtjes van de grond komt hij is nu ongeveer met 30 cm gevult nog 80 cm te gaan. Hmmm hoelang gaan we hier over doen.
Wij hopen op een goede zomer hopelijk jullie ook
Liefs Zohra

2 opmerkingen:

  1. Ha! Ik was warm he?
    De meubeltjes voor de barbies worden erg leuk!
    En dat zwembad raakt vast snel gevuld met alle regen...hhaha, het heeft hier vannacht flink geregend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk die poppenspulletjes. Veel succes met jullie zwembad!

    BeantwoordenVerwijderen