zondag 10 februari 2013

vermoeid

Vermoeid, dat is hoe we ons op dit moment voelen. Naila is al een drie weken ziek, griep, verschrikkelijk gewoon ze is al vier kilo afgevallen en ze was al niet zo struis. Dus nu echt vel over been. En die vervelende hoest en snottebellen willen maar niet weg gaan, zoooo vervelend. Dus haar maar eens goed verwend met een nieuw kleedje, krreg een zeer leuk patroontje en aangezien ik niet zo veel ervaring heb achter mijn machientje. Heb ik me toch aan gewaagd, met dit als resultaat.
Ze is er zelf heel blij mee, normaal kan je het kleedje langs twee kanten dragen, hmmm, da's me dus niet gelukt, de laatste naad was er teveel aan en heeft het verpest, maar langs de ene kant is het dus wel mooi draagbaar, dus volgende keer beter Hier ligt mijn klein ziek schaapje onder mijn nieuwe plaid.
Normaal moest hij op mijn bed komen te liggen maar da's ook mis gelopen, de wol was niet meer te verkrijgen, wist niet dat dit zoveel wol zou slikken maar nu in de zetel ligt hij ook prima, en hij is super 150 cm op 150 cm Nu gaan we lekker van de vakantie genieten en de baterijtjes eens flink opladen Veel liefs Zohra

4 opmerkingen:

  1. Dat jurkje is toch heel goed gelukt! Staat haar goed!
    De plaid is prachtig, ze ligt er lekker warm bij zo. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ocharme Naila, al zo lang ziek! Ik hoop voor haar dat ze zich snel beter mag voelen. Onder zo'n mooie plaid, is het toch wel gezellig. Geniet van jullie vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach, arm kind! hier heeft mijn jongste het ook flink gehad, is ook afgevallen en niet de dikste, hoest nog steeds!

    BeantwoordenVerwijderen