zaterdag 4 augustus 2012

swap

Oeps precies weeral lang geleden dat ik iets geplaatst heb.
Maar creatief geraak ik precies niet op gang, alles wat ik probeer mislukt of ik geraak er niet meer uit wijs. Pfffff.
Maar deze swap heb ik wel nog verstuurt, het was een kleuren swap en ik kreeg als opdracht "groen"
Ik maakte van vilt een gsm-hoesje in een uilenpatroon, een gehaakt theezakjes bewaarder (of hoe je zoiets ook noemt) Een notitieboekje en groene mentos had ik op de kop getikt, hihi. Een kaartje en een lapje groene stof met olifantjes. Ik heb de foto van haar blog genomen want was natuurlijk weer vergeten er zelf een foto van te nemen.
Zelf kreeg ik deze swap toegestuurt de opdracht was turqouis blauw, goh wat ben ik verwend geweest.

een cupcake ketting en oorbellen.
Een armbandje en oorbelletjes met bloemetjes, geweldig toch.
En ook deze knoopjes vind ik geweldig, zo lief. Ik ga me ook eens met fimo moeten bezig houden denk ik toch dat het fimo is ?

Nog enkele aapjes gemaakt voor verjaardagsfeestjes van vriendjes van Malek.
Dus ook een paar milukkingen mee gemaakt de laatste weken, nog heel veel plannen maar een patroontje vast pakken en er gewoon niet aan uit kunnen. Geen iedee hoe ik eraan moet beginnen, pfff
Andere dingen wel begonnen maar na een tijdje vast gezeten. en opgegeven daarna.

Uit pure frustratie maar een trui uitgetrokken die hier al jaren ligt maar nooit afgeraakt is, hihi. Had er misschien beter eerst is een foto van getrokken maar spijtig dus niet gedaan. Wel ondertussen een andere trui opgezet en hopelijk ga ik die wel afmaken.
En maar hopen dat ik toe kom met de wol want die ga ik niet meer kunnen bijkrijgen weet zelfs niet meer waar ik die ooit gekocht heb, dacht veritas. We zullen wel zien. Hopelijk komen er nu creatievere weken aan.
Liefs En fijn weekend.



5 opmerkingen:

  1. oh dat gsmzakje is "om op te fretten" gelijk wij zeggen, zo mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke swap. Altijd leuk om zo een verrassing in de bus te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha goed te horen dat ik niet de enige ben die creatief niet zo op gang komt. Maar wat een leuke swap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Zohra, ik heb gelijk je blog toegevoegd, kom je ook bij mij kijken? Verder je bent zeker ook verwend, ja Lisa kan ook goed swappen! Ik vind je swap helemaal geweldig, ben er erg blij mee.

    tot de volgende swap!
    En jij lezer en volger van dit blog, lijkt het je leuk om ook te swappen, meld je dan aan op ons forum:http://craftyswap.phpbb3.nl/index.php

    Je kunt meedoen wanneer je wilt en een profiel achter laten, zodat je toekomstige swap partner weet wat jij wel en niet leuk vind. Je hoeft helemaal niet vaak mee te doen, gewoon wanneer jij zin hebt.

    Miss heb je nog handige tips, of leuke links ed , ook dit kun je met ons delen, heel graag zelfs! Zie ik je op ons forum???

    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen