dinsdag 27 maart 2012

foto's

Ik heb een week gezocht achter mijn fototoestel en eindelijk gevonden. Het was in dochterlief haar bezit, hmmmmm. Toen ik de foto's die ik nu heb getrokken downloaden op mijn pc kwam ik tot de conclusie dat er 180 foto's op stonden. Da's goed door gefotografeerd van haar.



Enkel van haar kunstwerkjes. Sommige moest ik zelf uitzoeken wat het voorstelde. Maar de foto van Naila met haar pijnlijk vinger, vind ik wel heel mooi. En de laatste van haar zelf weet ik niet hoe ze het gefixt heeft, maar hij is mooi. Misschien kan ik haar beter al de foto's laten trekken.
Nu mijn kunstwerkjes.
Een leuk kraamcadeautje. Het vliegtuigje, zo leuk om te maken.
Een muziekpopje van nijntje, vond er geen patroontje van dus zomaar iets gemaakt. En het is wel redelijk gelukt.

En een aapje naar patroon van Christel Krukkert voo mijn zoontje Malek, waar hij super blij mee is. In de kleuren van zijn voetbalteam.
Nu zullen er nog meer aapjes volgen want al mijn kinderen hebben hun favoriet aangeduid. Ben nu al bezig met die voor Naila

4 opmerkingen:

  1. Hee Zohra,

    Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt! En je dochter is een ware fotograaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je toch allemaal weer moois gemaakt. Die aapjes zijn ook zo super, heb het boekje ook aangeschaft, hier zijn ze helemaal verliefd op Lilly, dus die zal wel de eerste zijn die ik ga maken.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moest wel lachen om je dochter!
    En ze heeft het nog goed gedaan ook!
    Je hebt weer ware kunstwerkjes gehaakt, heel goed gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wees maar zuinig op de foto's van je dochter, dat zijn vaak toch de leukste, er worden zaken gefotografeerd waar je zelf niet zo snel aan zou denken. Mijn dochter heeft ooit ook foto's gemakt van wat ze heel belangrijk vond, foto's van haar knuffels, Lego, haar vriendinnetjes. Zo leuk om dat na vijf jaar weer terug te zien. Mooie haakwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen