donderdag 16 februari 2012

Oeps weeral een tijdje geleden maar met de winterprik die voorbij is gekomen, enkele problemen aan het huisje dat we aan het verbouwen zijn gehad. In de zomer hadden we al enkele voorbereidende werken gedaan zodat we deze zomer er volop konden invliegen. Maar wie denkt er nu in de zomer aan isolatie, pfff. Resultaat bevroren waterleiding, bevroren toevoer van de gas. En ja lag maar een bevroeren wasmachine, eigenlijk wel om te lachen. Dit alles ligt in een bijgebouw naast ons huis. Nademiddag nog een machientje gewassen. En toen ik het wilde uithalen kreeg ik de deur niet meer open, ik dacht das raar. Straks effe aan manlief vragen, natuurlijk met vier kids in huis helemaal vergeten, typisch ik. En de die nacht heeft het hier gevroren tot -18 graden. Resultaat een diepvries was er niks tegen. Nu dat duurt dus ellendig lang voordat is ontdooit neem dat van mij aan. Met een haardroger proberen de was te ontdooien en elke dag er één stuk kunnen uit plukken. Om te lachen nu maar op de moment, grrrr. Alles is ondertussen terug ontdooit en straks gaan we een eerste machine proef draain om eens terug te testen en maar hopen dat er geen kosten aan zijn. Wordt dus vervolgd....
Ondertussen heeft pop LOLA haar vriendje Kaat het konijn gekregen. Leuk hé

Dochter Siham heeft ondertussen haar eerste brei project af een poncho voor pop Sarah. Een beetje groot en scheef maar ik ben toch trots op haar ding want ik heb niet moeten helpen buiten opzetten en afzetten.
Nu ben ik ondertussen bezig met de sneeuwman een beetje raar nu de sneeuw helemaal is verdwenen maar hij lag hier al een tijdje halfklaar en met het koude weer hem weer terug opgenomen en hij is bijna klaar. Dus volgende keer krijgen jullie daar een foto van.
Liefs Zohra

2 opmerkingen:

  1. Wat een toestand!
    Inderdaad wel een beetje lachwekkend, bevroren was...maar ook wel heel vervelend!
    Dat met de föhn is wel grappig, dat zie ik helemaal voor me!
    Wat een leuke knuffels zijn het!
    Echt mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk gedaan, wat en scheetjes heb je daar gemaakt
    hier nog alles op bijna zero, pffff
    knuffs, nasssssss

    BeantwoordenVerwijderen