woensdag 27 april 2011

Paasswap

Op het craftyswapforum had ik mee gedaan aan een paasswap. Geweldig om te doen dat swappen, ik ben er aan verslaafd geraakt.
Dit leuke pakketje heb ik ontvangen van Drakelientje.
View Full Size Image
View Full Size Image
Twee leuke gehaakte eiwarmers, paasstikkers, een tashanger, paasdecoratie en een leuk armbandje. Ik was weer flink verwend.
Dit had ik zelf verstuurd.
View Full Size Image
View Full Size ImageView Full Size Image
Een eiwarmer, een sleutelhanger, enkele lintjes, suikerversiering voor cupecakes of taart en een kaartje.
Was weer heel leuk om te doen.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes! En ja, zulke verrassingen zijn erg leuk om te maken en te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk allemaal! Tof hé dat swappen, bij mij is het weeral veel te lang geleden!
    Groetjes van Saartje

    BeantwoordenVerwijderen